Blogger Widgets

czwartek, 25 sierpnia 2011

Yay ! ^.^

Yhh ...
Pierwsza sprawa ...
New konek ;// . Wczoraj gdy o 22 nie było konka było wielkie odliczanie do 23 ; DD
Wszyscy myśleli że wtedy dadzą nowy konek X_x
Jednak moderatorka napisałą do mnie i na ctr , że konek z nowymi opcjami (Za fałszywe zgłoszenia i bezsensowne będzie kara ) dojdą rano ;/
Myślałam że się załamie x_x Konek akcja był nawet fajny ;/ Ale bardziej dla chłopaków.
Więc dlatego większość dziewczyn czekała na nowy : /
Rano też nie bylo konka ;//
Doszedł nie wiem ... Yyy , może okolo 12 albo 13 ;DD
Fajny jest , konek "Miłość"
Trochę podobny do konka o Walentynkach ale też jest spoczi ^.^
Taki jeden , chłopak Amy_XD , DJKamilekPL tak się wkurzył na ten konek i powiedział
że ten konek jest głupi O.O
I powiedział że wróci za tydzień , jakby co pisać na GG ;OO

A druga sprawa : DD
27.08 mam urodziny ^.^
A Bella , moja koffana naj. ;DD
Zrobiła dla mnie impreze niespodzianke ! ^^
Ja ją po prostu koffam < 33
Pamiętała o tym dniu ! :DD
Jako jedyna ;//
Ale pamiętałą ! ;3 I się ciesze ! I składali mi wszyscy życzenia i dostałąm nawet 3 prezenty .
A choć urodziny mam w sobote :D
Wiele osób mi zazdrości takiej naj : DD

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz